כמעט נישקתי אותה

בשישי בערב קבעתי להיפגש עם נועה סלוצקי הסמלת שלי לשעבר. בפוסט זה אני אקרא לה בקיצור נועה.

קבענו לשעה 20:30 בערב בסינמטק חיפה. אני בחרתי את המיקום כי חיפה זה הבית ובבית יש ביטחון. תכננתי שנלך לטיילת לואי ונתצפת על כל השכונות, המפרץ, עכו, נהריה והקריות. ידעתי שיש נופים יותר יפים אבל לא רציתי להסתבך עם זה.
בסינמטק יש חניון אז החננו את המכוניות שלנו שם. אני איחרתי והגעתי ב20:40 אבל זה בסדר כי היא גם איחרה והגיעה ב20:50. התחבקנו חיבוק גדול גדול והתחלנו צועדות על שדרות הנשיא לעבר טיילת לואי.
ישר התפתחה שיחה והכל זרם ממש וצחקנו הרבה. הסברתי לה על מערכת היחסים שלי עם חיפה והיא צחקה. אמרתי לה שזאת כנראה מערכת היחסים היחידה בחיי והיא המשיכה לצחוק. הגענו לטיילת והנוף היה משגע- הגנים הבהאיים, הספינות ששטות בים, הרחובות המוארים. התלהבתי.
נשענו על המעקה והסברתי לה איפה עוברים קווי הגבול בין השכונות ואיפה קריית אתא נמצאת. אמרתי לה שבראות טובה אפשר לראות שלג על הרי החרמון. היא התעניינה.
אחכ רצינו להתיישב על ספסל אבל כולם היו תפוסים בזוגות דביקים ותיירים. אז התיישבנו על המדרגות שצופות לים ולנוף.
דיברנו המון, השיחה גלשה מנושאים לנושאים. היא כזאת מחנכת בנפשה, שנה הבאה היא תדריך במכינת רבין וכרגע היא רכזת קן של הנוע"ל. באיזשהו שלב דיברנו גם על רגשות ומיניות והיא שיתפה אותי שפעם היה לה קטע עם מישהי אבל לא יצא מזה משהו טוב. היא לא סיפרה את זה לאף אחד. הרי משגב בנויה כמו קיבוצים קטנים ובקיבוצים אסור לצאת מהארון. משגב זו מועצה אליטיסטית כזאת כולם שם זב"מים.
דיברתי גם על עצמי.
היא הייתה מהממת והיינו קרובות. מדי פעם ידה נגעה בירך שלי ואני הסתכלתי עמוק לתוך עיניה.
"יאללה נועה נתקפל. השעה מאוחרת ואני צריכה לנהוג לרעננה" אמרתי בחוסר חשק כי רציתי להמשיך להיות איתה.
חזרנו מהטיילת לכיוון הסינמטק ולחניון.

החניון סגור. כתוב שהוא נסגר ב01:00. השעה הייתה 01:30.
שיט.

ניסינו למצוא שיטות להיכנס לחניון, לשאול מלצרים שעובדים ליד האם יש כניסות צדדיות אבל אף אחד לא הכיר. כולם אמרו שהחניון סגור וצריך לחכות למחר.
לא יכולתי לחזור לרעננה. נועה לא יכלה לחזור למשגב. נתקענו ביחד. בחיפה. שתינו.
התחלנו לעשות טלפונים- היא התקשרה לחברים שלה שגרים בחיפה ואני גם. לאט לאט התקוות התנפצו והבנו שאף אחד כרגע לא בחיפה. אפילו מאיה דונר (היא ישנה בראשלצ). היא מצחיק. צחקנו המון על הסיטואציה.
משום מה לא חששתי בכלל, היינט רגועות ושלוות, אדישות לאירוע. אמרתי לה שכיף לי להבין שנתקעתי איתה בחיפה והיא הסכימה ואמרה אותו הדבר עליי.

השעה 02:00. אמרתי לה "טוב. אנחנו לא עומדות לנהוג היום הביתה לכן אני מזמינה אותך לבירה". הזמנתי אותה לבירה.
היא מושלם. היא שתתה לנגד עיני חצי ליטר. זה הדליק אותי בטירוף. אני שונאת בנות שאוהבות יין על פני בירה.
היא צחקה עליי שאני לא מצליחה לסיים את הכוס הענקית שלי. לא היה לי אכפת.
ישבנו אחת ליד השנייה ומדי פעם היה מגע בינינו אבל לא כמשהו נוכח או מוגדר. אלא מגע עדין כזה, מרפרף.
לשתינו היה ברור שאנחנו עומדות לישון על איזה ספסל ולהעביר את ה3 שעות הבאות עד לפתיחה של החניון. נועה בתושייה רבה אפילו הצליחה להשיג לנו כרבוליות מלנדוור.
לפתע חבורת ערסים נכנסת לפאב ומתחילה קטטה עם אחד הברמנים. אמאלההההה. כולם היו סביבם במעגל לראות מה קורה אבל לי לא היה אכפת.
זה עומד להיות הלילה הכי הזוי אבר.

פתאום נועה נזכרה שאח שלה יצא לדייט בתל אביב והוא עובר דרך חיפה כדי להגיע לעצמון.
היא התקשרה אליו והוא בדיוק הגיע לעצמון אבל הוא חזר כדי לקחת אותנו. נועה וינאי מאוד קרובים.

השעה 03:45 ואני ונועה עדיין יושבות על בירה. היא כל כך מסקרנת ומוצאת חן בעיני. לפעמים המבט שלי צולל לתוך עיניה ולפעמים הוא מסתכל על שפתיה. "מעניין איפה תשני אצלי בבית" היא אמרה. ישר קטעתי אותה והשבתי "איתך במיטה".
אח שלה הגיע לסינמטק.
זה היה משמח כי הבנו שאנחנו נישן הלילה על מיטה ולא על ספסל (למרות ששתינו חשבנו שזה יכול להיות מצחיק).

השעה 04:30 והגענו לבית שלה בעצמון שבמשגב. כל 8 הכלבים שלה קפצו עליי והעירו על הדרך את האמא המגניבה שלה.
חזי הוא הכלב הכי מכוער. הוא זקן, פרוע, עייף, השיער שלו ספק בריא ספק לא, יש לו זקן תיש בצבע לבן והוא מלוכלך כזה. בעיני הוא היה הכי יפה. הוא דומה מאוד לנזק. גם בעיני נועה הוא הכי יפה.
התארגנו לשינה במיטה.
פתאום מבלי משים התחלנו להתקרב זו אל זו במיטה. הסתכלתי עליה. ואז ישנו קרובות כל הלילה. חיבקתי אותה וישנו מחובקות.
בבוקר כשהשעון המעורר צלצל אז לא רצינו לקום. היא אחזה בידי חזק. נתתי לה. התקרבתי אליה יותר והיד שלי שוטטה על בטנה. היה לנו כיף.

השעה 08:15 ואני צריכה לזוז. אמא שלה הקפיצה אותנו לסינמטק. אמא שלה הכי מגניבה. צריך להיות מגניב כדי לאכלס 8 כלבים.
הגענו לסינמטק ב09:00 ואני ונועה מקוות שהחניון פתוח.
הוא פתוח!!!
שתינו הסכמנו שזה היה הלילה הכי משוגע בעולם.

כמעט נישקתי אותה הלילה.
בפעם הבאה שניפגש בטוח אנשק אותה.