all the single ladies - סיפורה של רווקה

הייתם חושבים שלהיות רווקה
ידליק אצל כל החתיכים אזעקה-
שאני אלך ברחוב ועליי הם יקפצו:
יריבו מי ראשון ייתן לי נשיקה

אבל יצאתי  לרחוב, רווקה בלי שום ספק,
ולא תאמינו למה שראיתי:
כל החתיכים עם החיוך היפה
חולפים על פניי כאילו לא הייתי!

וכל שאר היפיופים עם העיניים היפות
איך בדיוק אפשר להתחרות -
מה אני אעשה כשלכל הראויים
יש כבר איזה מאה מיליון בחורות?

אולי אני לא מספיק יפה ומושכת?
אולי יש לי ריח של סלון כלות?
אולי אני משדרת שאני משודכת?
אולי אני לא מספיק יוצאת לבלות?

איך עושים את זה בכלל,
איך גורמים למישהו להתקרב,
איך אומרים למישהו - אני רק רוצה לשכב,
בלי כל הבולשיט של להתאהב?

אז הורדתי טינדר, כן ילדים.
אין יותר מקום למרמור ועצב.
אני רוצה קצת כיף ולהרגיש יפה,

אז למה לא בעצם?

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אנשים זמניים

מה זה להיות מזרחי

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס